“Kuchnutí” originálních výfuků XJR 1200/1300 do r.v. 2003

“Kuchnutí” originálních výfuků XJR 1200/1300 do r.v. 2003

Touto úpravou docílíte pouze lepší hlubší zvuk a malinko vyšší spotřebu. Po odvrtání třech nýtů v koncovce, oddělte od výfuku dva vnější kroužky. V místě osazení, které je na vidět na Obr. 1 (označeno šipkou) odvrtejte, vykruťte a vytáhněte trubičku nalisovanou ve...
Odškrcení motoru

Odškrcení motoru

Německá verze XJR 1200 prodávané v Německu jsou kvůli testům CO2, lehce omezeny ve středních otáčkách. Pomoci by měla následující procedura: na menším konektoru CDI jednotky schované za levým podsedlovým plastem je jeden modročerný kabel. Rozpojte konektor, vyjměte...
Výměna motorového oleje

Výměna motorového oleje

Výměna motorového oleje patří k základním úkonům při údržbě motocyklu. Provádí se po ujetí 6000 km. Osobně doporučuji (i když v manuálu se píše 1 x za dvě výměny) při každé výměně měnit i olejový filtr. Značku oleje a filtrační vložky volí každý dle obliby, mně se...
Výměna tlumičového oleje XJR 1300

Výměna tlumičového oleje XJR 1300

Většina z nás se s tímto problémem již setkala. Máme nejtvrdší nastavení přední vidlice a přesto je tlumení příliš měkké. Tento problém se dá částečně vyřešit výměnou standardního tlumičového oleje za olej s vyšší viskozitou (15W, 20W). Osobně výměnu provádím asi po...
Výměna těsnění ve spojkovém třmenu XJR 1200/1300

Výměna těsnění ve spojkovém třmenu XJR 1200/1300

Výměna těsnění ve spojkovém třmenu by se měla preventivně dělat každé dva roky. Domnívám se, že mnohdy jsou intervaly v manuálu trochu přehnané, ale tento, jak jsme se nezávisle na sobě přesvědčili s náčelníkem, bohužel ne. Loužička brzdové kapaliny pod motorkou jistě...