Úprava originálních výfuků XJR 1200/1300 do r.v. 2006

Úprava originálních výfuků XJR 1200/1300 do r.v. 2006

Tipy & tipy Tato ze současného pohledu EU a našich úřadů nelegální úprava výfukových koncovek je poměrně jednoduchá. Úpravou docílíte maličko jiného vzhledu koncovek, ale hlavně “dunivějšího” zvukového projevu, který není nijak drastický a nikoho...
Odškrcení motoru

Odškrcení motoru

Tipy & tipy Německá verze XJR 1200 prodávané v Německu jsou kvůli testům CO2, lehce omezeny ve středních otáčkách. Pomoci by měla následující procedura: na menším konektoru CDI jednotky schované za levým podsedlovým plastem je jeden modročerný kabel. Rozpojte...
Výměna motorového oleje

Výměna motorového oleje

Tipy & tipy Výměna motorového oleje patří k základním úkonům při údržbě motocyklu. Provádí se po ujetí 6000 km. Osobně doporučuji (i když v manuálu se píše 1 x za dvě výměny) při každé výměně měnit i olejový filtr. Značku oleje a filtrační vložky volí každý dle...
Výměna tlumičového oleje XJR 1300

Výměna tlumičového oleje XJR 1300

Tipy & tipy Většina z nás se s tímto problémem již setkala. Máme nejtvrdší nastavení přední vidlice a přesto je tlumení příliš měkké. Tento problém se dá částečně vyřešit výměnou standardního tlumičového oleje za olej s vyšší viskozitou (15W, 20W). Osobně výměnu...
Výměna těsnění ve spojkovém třmenu XJR 1200/1300

Výměna těsnění ve spojkovém třmenu XJR 1200/1300

Tipy & tipy Výměna těsnění ve spojkovém třmenu by se měla preventivně dělat každé dva roky. Domnívám se, že mnohdy jsou intervaly v manuálu trochu přehnané, ale tento, jak jsme se nezávisle na sobě přesvědčili s náčelníkem, bohužel ne. Loužička brzdové kapaliny...