Zprávy a vzkazy (i bez registrace)
⚠️ Bacha: odeslaný vzkaz mohou upravit nebo smazat jen admini. Takže nepiš pozdě v noci 😉
Pokud chceš, aby se u vzkazu zobrazila fotka tvoje profilová fotka, přihlas se.
1200 entries.
Zdarec, Náča to stihl za mě. Tak do toho, registrujte se. Akorát že zítra mizím na dovču, tak nespěchejte s platbama, odbavím vás za týden. Díky! S
No tvl., podzimní sraz je za humny, že prej ve stylu Hippies, ok, tak se pokusím nechat dorůst si deku 😅 A ušít zvonáče 😃 Fakt se těším 😉
Tady odkaz na podrobnosti
Mě do motoru, rok 99, se při výměně vejde cca 3,8 l.
Rici > 3l jsou jen čistě náplň bez výměny filtru. Pokud jsi měnil (nebo jen vypustil) i filtr, tak se tam vejde určitě něco kolem 3,35 -
takhle popsáno je to přesně v manuálu.
Bacha taky na měření na rovině - jak je ta vana veliká, tak je stav v kontrolnim okénku poměrně dost citlivý na to, jak rovně se ti povede motorku postavit.
Dobrý den není 3 l motorového oleje do xjr 1300 r.v. 99 málo. Kontrolním okénku je pouze na spodní hranici.dik
Ahoj, tady mrkni:
ahoj, stal jsem se čerstvým majitelem a poptavám origo nastavení karburatoru mate někdo prosím ? rok 2003 díky
Při startu mi začne chrlit benzín ze vzduchového filtru. Nemáte někdo zkušenost. Xjr 1300 r.v. 2000. Diky
martasmartas1@seznam.cz
Díky 😉
mám ho naskenovaný, pošli mail
Ahoj, je možné získat XJR manuál česky, pro rok 2004? Odkaz tady na webu nefunguje. 😞
Díky.
Simíru, abych Ti to připomenul, je to na Vranově, pořádá to Simír! To zas bude taškařice 😄😃🍺
Podzimní sraz XJR
Přátelé, organizátoři, díky za parádní víkend na Slovácku!!!
V pátek jsem asi překvapil všechny, včetně sebe.
Ale sobota, to už byla taková moje klasika. 🍺🍺🍺😴😜
Tak na viděnou na podzim - nevíte, kde to máme? 😉
Čus, S.
2Martin: Raďas je po té narkóze volajaký zmetěný, tak ho omluv 😉😁
Zdarec bando.
V pátek jedu na STK a pokud to klapne, dojedu v jedné stopě 😎
Kdyby náhodou ne, tak ve dvou, no 😉
Tschuss.
2Raďas - s tím kohoutem radíš nesmysl. PRI je od počátku věků na všech motorkách vč. XjR zaplavovací poloha, která vyřadí podtlakovou funkci kohoutu. Palivo pak drží jen jehlové ventilky. PRI se používá jen pro zaplavení/odkalení apod. Prostě po delší odstávce. ON je běžná poloha. RES je běžná rezerva.
2Zed: To je téma na sraz. Sériově žádná XJR nemá 130 koní. A čím koně nahnat ? Není to moc třeba, ale žeby otevřít karbce a výfuky ? 😜
2Mace: XJR uveze fše, co se ti na ni podaří naložit. S mou “maličkostí” a plnou polní máme kol půl tuny a furt to jede jag píchlá sfině. Jen brzdy jsou trošku delší …
2Kryšot: Hele a řekl ti negdo, že poloha “ON” je pouze na jaro, při zaplavování komor a jinak se používá k jízdě výhradně “PRI” při běžném provozu a “RES” pak jako rezerva s dojezdem cca 50 km ?
Která XJR má 130 koní ? (teda vím že Kubrtova 🙂 ,
myslím typ, rok a čím je ten výkon daný oproti seriovému motoru.
dík za osvětu.
Jestli stavis barak,cihly,cement, přikup si sajdu 😄
Xjr uveze všechno , když jsem to loni vážil v JZD před odjezdem do Hr tak měla
358 kg ( tankvak, kufr, 2x boční brašna a na kufru 60 litrovej vak. k tomu já 115kg a žena 65kg . dovolená HR+MNE a zpět cca 2460km a v pohodě .
Moc hezké místo Láďo na mlejně jsem se už dlouho nezlil !!!
Ale nejsi Admin 🙂 to znamená "autor vložení příspěvku" 🙂
Čumím na nadpis a je tam chyba - Já jsem taky autor....
Už jsme přihlášení. Jupííí do blázince za pacošema
Jarrede, zde odkaz na nejpovolanějšího 🙂 https://www.yamaha-xjr.cz/profile/bezda/