Vzkazník

Místo pro rychlé zprávy (i bez registrace)

⚠️ Bacha: odeslaný vzkaz mohou upravit nebo smazat jen admini. Takže nepiš pozdě v noci 😉

Napiš vzkaz a odešli

 
 
 
 
👉 Obrázky lze vkládat jen pomocí odkazu.
 
450 vzkazů.
ČoČo ČoČo napsal 20.4.2021 at 9:46:
Vlasto, ber Michelin Road 5, označení GT (pro těžší motocykly). Přešel jsem na ně po Pirelli Angel GT II, který jsou super, ale Road 5 ještě lepší. Jak Pirelli, tak Michelin se rychle ohřejí, lepí to, na vodě jsou výborný, ale osobně mi přijde, že na Michelinech se líp zatáčí. Aktuálně na nich mám 5.000km, převážně Sedloring a gumy jsou cca v půlce životnosti.
Jura NJ Jura NJ napsal 20.4.2021 at 9:02:
Ještě jsem zapomněl, Pirelky samozřejmě ve verzi pro těžší stroje, označení "A".
Jura NJ Jura NJ napsal 20.4.2021 at 9:00:
Vlasto, tajný tip na dobrý poměr cena/výkon je Pirelli Angel GT první generace. Výkonnostní rozdíl ve srovnání s GT II je nezaznamenatelný, cena je výrazně nižší.
Petr Petr napsal 19.4.2021 at 21:49:
Vlasto, za mě je dobrá volba Michelin Road 5 nebo Pirelli Angel GT II.
Vlasta Vlasta napsal 19.4.2021 at 11:42:
Ahoj. Prosím poraďte. Jaké mám koupit pneu na moje XJR? Díky
Kozzy Kozzy napsal 18.4.2021 at 22:19:
Buizzna žije! 🙂
PajaDC PajaDC napsal 16.4.2021 at 14:58:
zdar bando ! tak jsem včera přitahl svý holce černý ( sorry BLM ) nové sedlo od Náči a je to krasavec ! .. díky Náčo PS: zkusim přes odkaz fotku ale nevim, tak jestli se nepovede, tak mi nehubujte pak ... Tvůj text k odkazu...
Lacina Lacina napsal 14.4.2021 at 7:52:
koukám z okna a přemýšlím, zda se dělá sada na přestavbu z XJR na sněžný skůtr. Napadlo do rána zase deset cm sněhu.
Lacina Lacina napsal 12.4.2021 at 17:36:
Sněží ......🌧😱 naštěsti tu nejsou sprosty smajlici
Míra Hurikán Míra Hurikán napsal 12.4.2021 at 10:27:
Martin xjr : pokud ti při otevřeném kohoutu-PRI - přetekly karburátory , máš špatné o-kroužky na jehlových ventilkách . Dále vzdušník volnoběhu se nastavuje na 2 otáčky v základu a po té musíš seřídit na ohřátém motoru . Já mám na své 1200 nějakých 3,5 otáčky plus -mínus . Nastavuješ , aby ti šel motor co nejlépe ve volnoběžných otáčkách - má nejvyšší volnoběh .
ČoČo ČoČo napsal 11.4.2021 at 22:30:
2 ERIN90: Zdarec, USD vidle jsem řešil přes zimu a asi nejjednodušší způsob je sehnat předek z R1 do r.v.2003 tuším. Novější R1 mají hezčí (zlatější) vidlice, ale už je tam jinej rozměr kotoučů, šestipístkový třmeny a vzhled loukotí ráfku. Vemeš vidle, spodní brýle, blatník a kolo vč. kotoučů a osy. Svoje kotouče použít nemůžeš, protože i když mají stejný rozměr a i kolo vypadá identicky, tak má jiný uchycení kotoučů. Cca okolo 12-15.000 se tohle všechno dá ve slušným stavu sehnat. Pak je problém s vrchníma brýlema. Vidlice z R1 je nahoře baculatější, takže horní brýle z XJR musí pryč. Takže buď si je vyrobíš/necháš vyrobit a nebo německej XJR Tuning. Prodávají sadu spodní a vrchní brejle, jenom vrchní prodat nechtěl. Cena šílená... ať nekecám, 1000€ nebo podobná pálka... Pokud vyřešíš tohle, tak pak jen počítat s tím, že vidlice z R1 je kratší, takže se ti zkrátí rozvor. Údajně to není na škodu a XJR je pak hravější, aji to podle mě líp vypadá. Otázka jak se bude chovat v přímém směru... A pak je ještě jedna varianta, že si seženeš vidlici ze staré FZR 1000. Ta totiž pasuje a je cca stejně dlouhá. Používají je na přestavby XJRek, ale jak je to s dalšími díly netuším. V tomhle bodě jsem to zabalil, protože to začalo lézt do částek, který už nedávaly smysl a raději jsem koupil druhou motorku, která už USD má 😂 Pokud do toho půjdeš, tak držím palce 👍 a pak se pochlub!
Pedros Pedros napsal 9.4.2021 at 21:29:
Týý Náčo já Už tam KoHout nemám WúBec ..
Martin xjr Martin xjr napsal 9.4.2021 at 20:47:
No prave jsem ji koupil nepojizdnou a startuju jako kazdou jinou. Klasika plny sytic bez plynu. Kohoutek na normal.. Takhle to funguvalo a pak uz ne 😂 Vyndal svicky, vycistil, fouknul do valcu vzduch a nastartovala. Po tydnu zas nic. Zkusil jsem startovat bez sytice a to obcas jen skytla, zacala strilet z vyfuku a konec. Na PRI uz radsi nedavam 😂 krasne mi to naplnilo motoe benzinem a to jsem mel novej olej. Tak aspon byl pruplach 😂.. Dnes jsem to zkousel, plny sytic a bez plynu. Chytla na 2 valce do par vterin 3 vace a asi za 2 min 4 valce 😂. Dle manualu by mel byt pilotni srou na 2 otacky. Tak jsem to dal na 2 otacky a pomalu padaji otacky motoru. Najel jsem dnes 52km a jede pekne. Dal jsem jeste do vyfuku db killer. Nejakej universal, ktery jsem musel jeste poupravit. Zda se mi ted i linejsi.
Náča Náča napsal 9.4.2021 at 14:50:
Blíží se víkend, svůj palivový kohout otáčím do polohy "PRI" = volný průtok 🍺😄
Mrožík Mrožík napsal 9.4.2021 at 12:43:
2Martin xjr: Popiš, jak startuješ studený motor ... jak máš přepnutý palivový kohout, co děláš se sytičem a plynem ... když se to přechlastá, tak je problém, to je jasná věc ...
Erin90 Erin90 napsal 9.4.2021 at 10:31:
Děkuju za info 😉
Martin xjr Martin xjr napsal 8.4.2021 at 21:06:
Tak, veskera tesneni jsou nova. Membrany jsem nechal, jsou pekne. Trysky podle oka dobry , priruby jsou nove, vsechny hadicky i zaslepky nove. Synchronizaci jsem delal za tepla budikama na to urcenyma. Na ventily jsem nekoukal. Budu tedy badat
Benja Benja napsal 8.4.2021 at 19:05:
Krom teho vyčištění si žádá toliko letý karbec podstatně větší péči. Bohužel je to ale docela nákladná akce. Všechno gumový co tam je a hlavně co se hejbe chce vyměnit. Podívat se taky na trysky bohatosti směsi a pokud jsou vytlačený od neopatrnýho šroubovače od dorazu, tak taky vyměnit. Shlýdnout těsnost všech přírub, hlavně těch mezi karbecem a válcem. Na těch přírubách jsou vývody. Jeden slouží na podtlakový ventil palivovýho kohoutu, jeden na podtlak sekundárního spalování ( tedy alespoň u 1300) a ostatní jsou zaslepený. Zkontrolovat těsnost všech těchto hadiček, trubiček a záslepek. No a nakonec seřídit za tepla sinchro. Ne samodomo udělátkem, ne různejma zaručenejma mechanickejma nesmyslama ale digitálním měřákem kterej je schopnej zjistit i stav ventilů a sedel. No a když tohle všechno uděláš a patřičně u toho vykrvácíš, tak máš docela velkou šanci, že to bude všechno OK. No a včil mudruj 😎
Pedros Pedros napsal 8.4.2021 at 17:34:
Tak Tak ! Tý PERNÍKÁŘI ...
Náča Náča napsal 8.4.2021 at 14:27:
Souhlas s Mrožíkem, jak mašina delší dobu stojí, karburátory si žádají očistu v ultrazvuku. Rovnou pak preventivně nechej vyměnit i ventilky.

ŠEBYNOVA DESÍTKA

Přátelé, až nám to ta naše Vláda dovolí, co si zajet opět zastřílet? Tentokrát v lokalitě Domažlicka, ubytování v místě.

Kdo by jste o tuto akci měl zájem, napište mi, zatím jen nezávazně.

Bronko, nikdy na Tebe nezapomeneme

Mapka Bandy a srazů

Náhodná fotka z galerií

Naše cesta (archiv)

Stav nouze? Piš na